måndag 3 oktober 2011

Happy feet


Skogen bara
 Gårdagen bjöd på en försiktig morgontur. Lite stel men ändå ok i kroppen. Däremot känns det som att jag aldrig har, eller någonsin igen, kommer att springa snabbare än i 6-minuterstempo. Men det ger sig väl. Testade mina nya Kinvara från Saucony som kom från England för ett par veckor sen, och jag älskar dem redan. Har också börjat fundera på framtida utmaningar, och jag vill springa åtminstone en mara och nåt ultralopp, antingen 50k eller 6-timmars. Typ. Men jag vill inte bestämma mig än, och det verkar som den mentala styrkan att liksom ta sig an en ny utmaning med allt vad som krävs i form av träning, förberedelser och beslutsamhet, fortfarande åker u-bahn runt, runt i Berlin utan att kunna bestämma sig för var den ska gå av. Men! Vill jag springa t ex Stockholm maraton så måste jag anmäla mig snart. Det är mycket nu helt enkelt.
Happy feet




 Den här veckan tänkte jag försöka komma igång med lite träning, men ta det ganska lätt och ledigt. Lite rehab måste det ju bli också. Efter hand kommer väl lusten att köra på tillbaka, inbillar jag mig, liksom lusten att kasta sig över en nytt lopp. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar